Błędy przewoźnika i niepokój klienta poza przyciskiem kupna są nieuniknione. Jednak dzięki platformie Shipping Expertise Administration (DEM) firmy LateShipment.com możesz zmienić niepokój i frustrację klientów w zaciekłą lojalność, wdrażając proaktywną obsługę klienta w fazie po zakupie.
Dzięki DEM możesz być niesamowity, nawet jeśli Twoi przewoźnicy zawiodą. Problemy z dostawą są nieuniknione nawet w przypadku najbardziej wydajnych przewoźników. Chociaż nie masz kontroli nad takimi zdarzeniami, możesz wkroczyć, zanim wpłyną na klienta i proaktywnie je rozwiązać, wzbudzając w ten sposób zaufanie klientów.
Zmniejsz również wściekły WISMO o 70% dzięki proaktywnym aktualizacjom statusu zamówienia. Oczekiwanie Twoich klientów osiąga szczyt, gdy czekają na swoje przesyłki – jesteśmy pewni, że Twoi agenci wsparcia nie mogą się bardziej zgodzić. Dlatego informuj swoich klientów o miejscu pobytu ich zamówień dzięki proaktywnej komunikacji i oszczędź czas przedstawicielom pomocy technicznej, aby mogli skupić się na bardziej palących kwestiach.
To nie wszystko! Aby rozwiązywanie problemów klientów było jeszcze prostsze, LateShipment.com integruje z każdą liczącą się platformą eCommerce i CRM, narzędziem Helpdesk i systemem Purchase Management. Wysyłaj powiadomienia o cyklu życia dostawy zamówienia, proaktywnie rozwiązywaj problemy z dostawą, otrzymuj predykcyjne alerty i wysyłaj zgłoszenia związane z dostawą, aby wzmocnić relacje z klientami i budować satysfakcjonujące doświadczenia z dostawą.
Najlepsze jest to, że zobaczenie LateShipment.com w akcji zajmuje mniej niż 2 minuty bez żadnych zmian w istniejącym przepływie pracy.
Wartość, jaką dodajemy do company, jest najbardziej widoczna, gdy doświadczamy jej z pierwszej ręki.
Zainteresowany? My w LateShipment.com nie możemy się doczekać, aby pomóc Ci zwiększyć liczbę fanów, oszczędności i biznes.
Skontaktuj się z naszym ekspertem lub napisz do nas.