Victoria’s Top secret & Co ma zlikwidować około 160 stanowisk kierowniczych, czyli 5% personelu domowego biurai zatrudnił byłego dyrektora Amazon.com w ramach reorganizacji po jej oddzieleniu od L Makes w zeszłym roku. Firma wyznaczyła również kadrę kierowniczą do trzech kluczowych ról kierowniczych, podlegających dyrektorowi generalnemu Martinowi Watersowi. Amy Hauk, która od 2018 roku kieruje marką PINK firmy, obejmie dodatkową funkcję dyrektora generalnego oddziału Victoria’s Secret. Remont korporacyjny obejmuje połączenie trzech linii biznesowych firmy — Victoria’s Mystery, PINK i Elegance — pod jednym parasolem. Oczekuje się, że zmiany przyniosą 40 milionów dolarów oszczędności na kosztach Victoria’s Mystery.
Całkowita sprzedaż detaliczna: Bóle wzrostu nie są niespodzianką, ponieważ Victoria’s Key pracuje nad odnowieniem swojego wizerunku, utrzymaniem obecnych klientów i pozyskiwaniem nowych — wszystko to, działając niezależnie od byłego właściciela L Brand names. Poprzez integrację trzech jednostek biznesowych (Victoria’s Secret, PINK i Natural beauty) w jedną organizację, VS&Co. oczekuje poprawy wydajności w swoim łańcuchu dostaw i działalności merchandisingowej, co doprowadzi do szybszego wprowadzania produktów na rynek i ściślejszej kontroli zapasów. Ponadto VS&Co. będzie nadal promować i promować swoje przesłanie o integracji, co stanowi wyraźny kontrast z poprzednią strategią marki.