Target rozszerza współpracę z Apple |  Aktualności RIS

Concentrate on rozszerzył współpracę z Jabłkoponad potrojenie swojego Apple w lokalizacjach docelowych. Pierwsze sklepy typu store-in-store pojawiły się w zeszłym roku, a Focus on zapewnił swoim współpracownikom szkolenia kierowane przez Apple, aby pomóc kupującym w dedykowanych obszarach.

Oprócz rozbudowy lokalizacji, Concentrate on daje również czteromiesięczne bezpłatne wersje próbne Apple Conditioning+ bez konieczności zakupu dla członków bezpłatnego programu lojalnościowego. Sprzedawca planuje również oferty świąteczne na wybrane usługi Apple, takie jak Apple Music, Apple Arcade, Apple Information+ i iCloud+, z których niektóre obejmują do pięciu miesięcy za darmo, dostępne za pośrednictwem Goal Circle.

„Przez lata Goal był miejscem docelowym dla produktów Apple. Teraz cieszymy się, że możemy pogłębić naszą współpracę z Apple, aby jeszcze więcej gości mogło uzyskać dostęp do wyjątkowego doświadczenia sklepu Apple w sklepie Target” – powiedziała Jill Sando, EVP i CMO, Concentrate on. „Goście uwielbiają markowe i wciągające doświadczenia detaliczne, które tworzymy z Apple i innymi partnerami, w tym Disneyem, Ulta Natural beauty i Levi’s. Dzięki tej ekspansji Apple dajemy gościom jeszcze więcej powodów, aby wybrać Focus on, aby zaspokoić wszystkie ich potrzeby związane z zakupami i usługami technicznymi”.

[For more on shop-in-shops: How Innovative Store Partnerships Are Changing the Face of Retail]

W Luty 2021, Goal zaprezentował pierwsze Apple w sklepach Goal. Teraz ponad trzykrotnie zwiększyła swój zasięg Apple w Focus on do ponad 150 lokalizacji w całym kraju. W każdej lokalizacji znajdują się przeszkoleni przez Apple konsultanci Goal Tech oraz dwa razy więcej miejsca przeznaczonego na produkty Apple, w tym nowo wprowadzony zegarek Apple Look at Ultra, Apple Enjoy Sequence 8, AirPods Pro (2. generacji), iPad, iPad Pro, Apple iphone 14 Professional i Apple iphone 14.

Pełna lista Apple w lokalizacjach docelowych jest dostępna na stronie Goal.com/shop-locator i filtrowanie dla Apple w Focus on. Cały asortyment Apple at Goal jest również włączony Concentrate on.com oraz za pośrednictwem aplikacji Goal, gdzie Concentrate on oferuje filmy i porównania produktów.

Target oferuje członkom Goal Circle cztery bezpłatne miesiące Apple Conditioning+, dostępne przez cały rok. Fitness+ jest teraz dostępny dla użytkowników iPhone’a, którzy mogą subskrybować, nawet jeśli nie mają zegarka Apple Check out.

„Apple Health+ został zaprojektowany tak, aby był przyjazny dla wszystkich, bez względu na to, gdzie jesteś na swojej przygodzie health and fitness. Niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz, próbujesz czegoś nowego, czy zmieniasz swoją rutynę exercise, masz do wyboru ponad 3000 treningów i medytacji, z nowymi dodawanymi co tydzień, od 5 do 45 minut w 11 rodzajach treningu, a wszystko prowadzone przez nasz niesamowity zespół motywujących trenerów” – powiedział Jay Blahnik, wiceprezes Health and fitness Systems, Apple. „Nie możemy się doczekać udostępnienia Health and fitness+ jeszcze większej liczbie osób i pomocy im w prowadzeniu zdrowszego dnia poprzez większą aktywność dzięki współpracy z Target”.

Od listopada członkowie Focus on Circle będą mogli korzystać ze specjalnych ofert na wybrane usługi Apple, takie jak Apple Tunes, Apple Arcade, Apple News+ i iCloud+, z których niektóre obejmują nawet pięć miesięcy za darmo. Oferta wakacyjna dostępna jest przez 5 stycznia 2023. Członkowie mogą uzyskać dostęp do ofert i pełnych informacji w aplikacji Focus on, przechodząc do „Mój cel” i klikając „Nowe oferty: bezpłatne wersje próbne Apple” w sekcji Krąg docelowy.

Leave a Reply