Dane to niezmienny zasób. Taki, który wyprzedził ropę i stał się najcenniejszym zasobem na świecie. Jednak w dobie analityki to właśnie – paliwo. Podobnie jak paliwo, musi zostać przekształcony, aby wydobyć prawdziwą wartość.

Jak ujął to Clive Humblely: „Data to nowy olej. Jest cenny, ale jeśli jest nierafinowany, tak naprawdę nie można go użyć. Trzeba go zamienić na gaz, plastik, chemikalia itp., by stworzyć wartościowy byt napędzający dochodową działalność; więc dane muszą być rozbite i przeanalizowane, aby miały wartość”.

Chociaż są nieskończenie dostępne (w przeciwieństwie do ropy), wyzwaniem, przed którym stoi większość marketerów, jest niezdolność do skutecznego ujednolicenia, analizy i wykorzystania danych w celu podejmowania decyzji i spersonalizowanego zaangażowania klientów.

Klienci są lojalni wobec marek, które uznają ich za jednostki. To sprawia, że ​​możliwość hiperpersonalizacji każdego zaangażowania klienta jest najważniejsza dla sprzedawców detalicznych.

Aby pomóc marketerom w aktywowaniu swoich odbiorców w czasie rzeczywistym za pomocą niestandardowych ofert i sprzedaży krzyżowej produktów na ścieżce klienta, wprowadzamy naszą platformę danych klientów w czasie rzeczywistym (CDP).

Przeszkodą, na którą napotyka większość marketerów w swoich wysiłkach na rzecz dostarczania spersonalizowanych doświadczeń, są nieustrukturyzowane silosy danych. Te niespójności w danych stają się barierami w dostępie do kompleksowego obrazu odbiorców. W związku z tym interesariusze nie są w stanie zidentyfikować, segmentować, a nawet oferować publiczności w trakcie swojej podróży. Prowadzi to do większych problemów, takich jak niemożność określenia wydajności i ograniczenia rezygnacji.

Protokół CDP firmy Algonomy umożliwia marketerom odblokowanie pełnej wartości, jaką można uzyskać z danych, oraz organizowanie wysokiej jakości kampanii opartych na podróżach. Nasze CDP toruje drogę do ujednolicenia danych i inteligentnych decyzji poprzez odbiorców w czasie rzeczywistym oraz dostarczanie spersonalizowanego zaangażowania w kanałach online i offline. Ponadto natywna integracja z narzędziem kampanii Algonomy umożliwia marketerom dostarczanie dostosowanych, wielokanałowych kampanii marketingowych na całej ścieżce klienta.

Jak działa CDP w czasie rzeczywistym

Nasza integracja oparta na API ułatwia bezproblemową konsolidację narzędzia z istniejącymi systemami na dużą skalę.

Szereg złącz CDP eliminuje silosy danych dzięki gotowej integracji wsadowej i w czasie rzeczywistym, która bezproblemowo centralizuje dane z dowolnej aplikacji lub magazynu danych offline.

Zanonimizowane dane klientów (w tym dane demograficzne, behawioralne i transakcyjne) są przechwytywane i przetwarzane w czasie rzeczywistym z systemów online, offline, pierwszej i drugiej strony oraz systemów stron trzecich. Są one następnie łączone w celu utworzenia ujednoliconego profilu klienta, który jest aktualizowany przy każdej interakcji z klientem.

Profile są dynamicznie dzielone na mikrosegmenty przy użyciu gotowych modeli dotyczących rezygnacji, częstotliwości ostatnich odwiedzin, wartości zamówienia, zaangażowania itp., a tak uzyskaną publiczność można aktywować na dużą skalę.

Odkrywanie odbiorców pomaga marketerom filtrować te listy segmentów za pomocą atrybutów lub informacji o przeglądaniu. Można dodawać zdarzenia, aby jeszcze bardziej zawęzić odbiorców i utworzyć szczegółowe segmenty w celu ukierunkowanego zaangażowania.

Audience Manager firmy CDP tworzy, zarządza i wykorzystuje listę segmentów odbiorców, aby napędzać kontekstowo istotne zaangażowanie oparte na podróży w czasie rzeczywistym w różnych punktach styku.

Nasza zróżnicowana mieszanka łączników do zaangażowania wychodzącego umożliwia marketerom i sprzedawcom docieranie do odbiorców we wszystkich kanałach. Obejmuje to e-maile, SMS-y, komunikatory i społecznościowe.

Oto kilka sposobów, w jaki marketerzy mogą wykorzystać CDP Algonomy:
  1. Aktualizacje profili w wielu kanałach w czasie rzeczywistym: CDP umożliwia dynamiczną aktualizację profilu klienta przy każdej interakcji, zarówno online, jak i offline. Działające algorytmy umożliwiają aktywację odbiorców w czasie rzeczywistym, dzięki czemu marketerzy mogą natychmiast dostarczać hiperpersonalizację opartą na podróży.
  2. Komunikacja transakcji w czasie rzeczywistym na Whatsapp: Wykorzystując narzędzie kampanii Algonomy, marketerzy mogą włączyć wyzwalacze w różnych węzłach zdarzeń. Marketerzy mogą określać wyzwalacze i opóźnienia (dni lub minuty po wydarzeniu), a także wybierać spośród szablonów, w jaki sposób chcieliby komunikować się ze swoimi odbiorcami.
  3. Proaktywne działania mające na celu zatrzymanie rezygnacji: Modelowanie rezygnacji wbudowane w nasz program CDP umożliwia marketerom przewidywanie prawdopodobieństwa rezygnacji i identyfikowanie czynników, które można następnie wykorzystać do podjęcia działań naprawczych. Ta lista odbiorców jest następnie przekazywana do kampanii w celu zainicjowania spersonalizowanych kampanii utrzymania w celu odwrócenia zachowań związanych z churn.

Istnieje o wiele więcej przypadków użycia, które możesz zbadać. Zapoznaj się z pełną listą rozbudowanych funkcji i dowiedz się, jak możemy pomóc Ci zwiększyć zaangażowanie klientów, lojalność i wartość dożywotnią. Lub poproś o demo tutaj.