Patrząc w przyszłość mody

Przyszłość mody jest cyfrowa. I podczas gdy kryptowaluta i świat NFT są wciąż na wczesnym etapie budowy i rozwoju, kryptowaluty szybko stają się przyszłością dla transakcji, szczególnie z młodszym tłumem. Jak możesz zacząć przygotowywać własną markę do krypto-gotowości?

Powstanie cyfrowych milionerów

Krypto rozwija się najszybciej wśród pokolenia Z i młodszych milenialsów, co oznacza, że ​​następna generacja bogactwa i siły nabywczej będzie coraz częściej odnajdywana w Internecie. W szczególności pokolenie Z jest przygotowane na kolejną porcję kryptomilionerów i będzie chciało wydawać pieniądze na marki, które są zgodne z ich wartościami i są bardziej płynne cyfrowo.

Spotkanie z nimi tam, gdzie mieszkają

Aby przyciągnąć ich wydatki, musisz być tam, gdzie są, mówić ich językiem i rozpocząć tworzenie własnego biznesu w zakresie płatności i produktów cyfrowych. Patrzeć na:

  • Shopify: wdrażają integracje kryptowalut sklepu internetowego
  • Ethereum: Uzyskaj nazwę domeny Ethereum i dołącz swój portfel kryptograficzny
  • Skonfiguruj NFT dla swojej marki
  • Spraw, aby cyfrowe doświadczenie konsumenta było łatwe, przyjemne i połączone
  • Przygotuj swój biznes na sukces w World-wide-web3

https://www.youtube.com/observe?v=Y7dPqO1CxYc

W Scaling Retail przewodzimy markom modowym i lifestylowym do adaptacji w sieci Internet3 – od kryptowalut, przez NFT po strategie skoncentrowane na sieci Net3, przenosimy tradycyjne marki modowe w przyszłość. Wyślij do nas e-mail na adres [email protected], aby rozpocząć rozmowę.