ŻYWNOŚĆ I AMP Drink

8 lipca 2022 | przez Biuletyn Detaliczny

Sieć supermarketów Morrisons zaprezentowała nowy i ulepszony plan lojalnościowy „My Morrisons”, aby ułatwić klientom oszczędzanie pieniędzy.

Przeciągnięcie nowej aplikacji My Morrisons lub fizycznej karty zaoferuje klientom nowe i ulepszone oferty w kategoriach takich jak mięso, nabiał i impuls, w których klienci najbardziej cenią oszczędności. Będą to niespodzianki związane z takimi wydarzeniami jak Dzień Matki i Halloween. Będzie również premia do koszyka, dająca kupującym szansę na „zapakowanie bonusu” po zeskanowaniu aplikacji lub przesunięciu karty.

Ponieważ klienci mówią Morrisonowi, jak trudne jest to dla nich w tej chwili, grocery store zaktualizował również swój method oparty na natychmiastowych nagrodach, aby umożliwić mu oferowanie bardziej odpowiednich ofert, łatwiejszą nawigację i wprowadzenie bonusów-niespodzianek.

Rachel Eyre, główny klient i specjalista ds. marketingu w Morrisons, powiedziała: „Wiemy, że jest to bardzo trudny czas dla klientów, dlatego nasz ulepszony plan My Morrisons pomoże milionom klientów, którzy są jego częścią, nagradzając ich natychmiastowymi ofertami, gdy robią zakupy. Uwzględniliśmy opinie klientów o tym, które kategorie są najbardziej odpowiednie, a także wprowadziliśmy nieoczekiwane niespodzianki, aby wywołać uśmiech na twarzach naszych klientów”.

Zaktualizowano również wygląd i sposób działania aplikacji, aby ułatwić i przyspieszyć korzystanie z niej.

Tego lata klienci My Morrisons zostaną również zaproszeni do wzięcia udziału w sześciotygodniowym programie kolekcjonerskim, aby umożliwić im otrzymanie „znaczącego” kuponu rabatowego pod koniec sierpnia, jeśli spełnią kryteria i zrobią zakupy w ciągu czterech z odpowiednich tygodni .

Wyślij ten artykuł do znajomego

Aby korzystać z tej funkcji, musisz być zalogowany.

Zaloguj się tutaj