Jeden z najbardziej znanych sklepów z zabawkami w Ameryce powraca do tradycyjnej sprzedaży detalicznej w samą porę na tegoroczny sezon świąteczny, donosi Wiadomości NBC. Toys”R”Us otworzy sklepy w każdym sklepie Macy’s w Stanach Zjednoczonych do połowy października, część wdrożenia, które rozpoczęło się w zeszłym roku, firmy ogłosiły w wydanie w poniedziałek.
Sklepy w sklepie będą miały powierzchnię od 1000 stóp kwadratowych do 10 000 stóp kwadratowych, z możliwością rozbudowy do dodatkowych 3000 stóp kwadratowych, aby oferować jeszcze szerszy asortyment produktów. Aby uczcić otwarcie, wszystkie sklepy Macy’s od 15 do 23 października będą organizować dziewięć dni wydarzeń, które będą obejmować zajęcia dla całej rodziny i codzienne prezenty od takich marek jak Barbie®, LEGO® i nie tylko.
Całkowita sprzedaż detaliczna: Kultowy sklep z zabawkami Toys”R”Us powoli wraca do handlu stacjonarnego po bankructwie w 2017 roku. W zeszłym roku marka nawiązała współpracę z Macy’s, aby ponownie otworzyć swoją obecność w Internecie i otworzyła flagowy sklep w megamall American Desire w New Jersey, oba w sam raz na święta. Toys “R” Us kontynuuje tę strategię w 2022 r., aby przyciągnąć konsumentów kupujących zabawki i inne prezenty w nadchodzący sezon świąteczny.
Dla Macy’s dotychczasowe partnerstwo z Toys”R”Us było opłacalne, a co za tym idzie rozszerzenie partnerstwa. „Odpowiedź klientów na nasze partnerstwo z Toys„R”Us była niesamowita, a nasza działalność w zakresie zabawek odnotowała ogromny wzrost” – powiedziała Nata Dvir, dyrektor ds. sprzedaży w Macy. Jak wynika z komunikatu prasowego, w pierwszym kwartale 2022 roku sprzedaż zabawek firmy Macy była 15-krotnie wyższa niż w porównywalnym okresie przed zawarciem partnerstwa Toys”R”Us. Dane pokazują, że konsumenci chcą kupować kultową markę zabawek i chcą bezproblemowego dostępu wielokanałowego, który może zapewnić Macy’s.