Kluczowy moment, który ma znaczenie dla budowania widoczności przywództwa podczas dawania zespołom rekwizytów

W Repsly kładziemy nacisk na wyniki klientów w 2022 r., podkreślając wiele sposobów, w jakie nasi klienci doceniają wartość swojej platformy realizacji sprzedaży detalicznej. Raz w miesiącu będziemy zwracać uwagę na nowego klienta, badając kluczowy przełomowy instant, jaki mieli, i jego wpływ na jego sukces w handlu detalicznym.


Wiodąca międzynarodowa firma produkcyjna, najlepiej znana z produkcji napojów gazowanych w domu, odnotowuje poprawę w terenie, wykorzystując Repsly, aby zapewnić kadrze kierowniczej jasny obraz działań podejmowanych codziennie przez ich przedstawicieli w terenie.

Kluczowy second, który ma znaczenie

Ta firma produkująca napoje gazowane jest klientem Repsly od 2020 roku, mając około 50 przedstawicieli terenowych w terytoriach Ameryki Północnej, a ostatnio podzielili się z nami niektórymi sukcesami, jakie odnieśli dzięki korzystaniu z platformy Repsly do realizacji sprzedaży detalicznej.

Jedną z większych inicjatyw przedstawionych przez ich zespół w tym roku było zapewnienie lepszego wglądu kierownictwu wyższego szczebla w wykonanie ich przedstawicieli w terenie na poziomie półki. Chociaż kierownikom regionalnym łatwo było zrozumieć, jakie działania ich przedstawiciele terenowi podejmują każdego dnia w terenie, informacje te nie były łatwo dostępne dla kierownictwa wyższego szczebla.

Współpracując z zespołem Client Results firmy Repsly i zespołem Knowledge Analytics, udało im się stworzyć nowy raport drogowy, który zapewnia wgląd w trasy, harmonogramy i wizyty każdego przedstawiciela terenowego. Wzywali również integrację Outlook/harmonogram jako istotny aspect sukcesu ich zespołu w 2022 roku, podkreślając w szczególności jego zdolność do pokazywania nie tylko działań w terenie, ale także połączeń konferencyjnych i spotkań. Wspomnieli również, że planują wykorzystać Raport drogowy w przyszłych rozmowach z detalistami.

To był udany rok dla tej firmy produkującej napoje gazowane – kładąc duży nacisk na sprzedaż i prezentacje, udało im się zwiększyć sprzedaż w punktach sprzedaży o 46 procent rok do roku przy mniejszej liczbie powtórzeń w terenie. Część tego sukcesu przypisali przyjęciu Repsly, a także innym zakulisowym usprawnieniom.

Shutterstock_521305453

O co tyle szumu?

Zrozumienie działań podejmowanych każdego dnia przez przedstawicieli terenowych jest ważniejsze niż kiedykolwiek. Chociaż dla wyższej kadry kierowniczej dobrze jest widzieć, że ich przedstawiciele pracują przez całe dnie, śledzenie kluczowych wskaźników czasu trwania dnia roboczego jest w rzeczywistości o wiele ważniejsze dla agency, aby zrozumieć, czy zasięg jest odpowiednio przydzielany.

Oto kilka wskaźników dotyczących czasu i przebiegu, które naszym zdaniem powinna śledzić Twoja marka:

  • Średni czas pracy w sklepie

  • Średnia liczba mil dziennie przez przedstawiciela

  • Czas w sklepie a czas w drodze

  • Czas rozpoczęcia i zakończenia dnia roboczego

  • Liczba godzin pracy przedstawiciela

Na przykład, jeśli każdy przedstawiciel zgodził się w umowie na pracę przez 8 godzin dziennie, ale niektóre trasy wymagają 10 godzin, podczas gdy inne trasy wymagają tylko 5 godzin, przyjrzyj się, ile czasu ich przedstawiciele spędzają w sklepie w porównaniu w drodze, a następnie porównując te wskaźniki według zespołu lub terytorium, menedżerowie mogą znaleźć możliwości poprawy alokacji terytorium lub równowagi personelu. A jeśli myślisz teraz „Mam już raport czasu i przebiegu”, pamiętaj, że jeśli raportuje tylko całkowity przebieg dla każdego przedstawiciela w terenie co tydzień, może nie dostarczyć wystarczających danych.

Menedżerowie terenowi mogą również zejść głębiej i wykorzystać te dane do oceny, co może być przyczyną problemu, takiego jak niski zasięg. Jeśli zasięg terytorialny jest niski, a Twój zespół pracuje już 8 godzin dziennie, być może nadszedł czas na zatrudnienie dodatkowych przedstawicieli i rozszerzenie zespołu. Jeśli to nie jest difficulty, sprawdzając przebieg na przedstawiciela, menedżerowie terenowi mogą ocenić, czy przedstawiciele spędzają zbyt dużo czasu na prowadzeniu pojazdu w porównaniu z kluczowymi klientami i w razie potrzeby dostosować terytoria i harmonogramy.

I odwrotnie, jeśli zasięg jest niski, ale Twoi przedstawiciele pracują tylko 4 godziny dziennie, problemem może być zmuszenie zespołu do pracy przez cały dzień. Bez względu na to, jaki difficulty odkryjesz, szczegółowe dane dotyczące czasu i przebiegu mają kluczowe znaczenie dla sukcesu każdej marki w zapewnianiu widoczności, odkrywaniu przyczyn wyzwań związanych z zasięgiem i pomaganiu im w przestawieniu odpowiednich dźwigni w celu poprawy zasięgu.


W zeszłym miesiącu skupiliśmy się na amerykańskiej, notowanej na giełdzie, pionowo zintegrowanej firmie zajmującej się konopiami indyjskimi i marihuaną medyczną z siedzibą na Środkowym Zachodzie, która niedawno wdrożyła Repsly i odnotowała natychmiastowe korzyści z funkcji formularzy i notatek, które wykorzystują podczas wydarzeń handlowych i inauguracji nowych regiony i terytoria. Sprawdź ich historię tutaj.

Obszar roboczy – 107

Leave a Reply