
[unpaid/sample] Zbliżam się do końca kalendarzy adwentowych, które tu mam i nie mam zamiaru już dzwonić, więc bardzo się cieszę, że mogę wam pokazać wersję dr Hauschki. To jeden dla miłośników pielęgnacji skóry i przykład tego, jak marki próbują stworzyć różne formaty tego sezonowego przysmaku. Bardzo podoba mi się układ – jest w nim coś zarówno szachowego, jak i czadowego, więc jest poczucie zabawy bez przesiąkania kiczem (chociaż Bóg wie, że kocham trochę kiczu!).

Można go bezproblemowo poddać recyklingowi lub ponownemu użyciu, jeśli wolisz – pomysłami na to mogą być wykresy gwiazd lub nagrody dla dzieci, które nie będą dbać o to, że na pudełku jest napis Rose Day Product, gdy wiedzą, że będzie to oznaczać maleńkie pudełko cukierków lub małą zabawkę . Bardzo podoba mi się ten structure – jest prosty, dyskretny i ma bardzo przyjemne poczucie porządku.

W środku znajdują się 24 kosmetyki pielęgnacyjne – 23 próbki i jeden pełnowymiarowy Rose Working day Product, bestseller i ulubieniec. Wartość wynosi 150 funtów.

To przemyślana mieszanka produktów – od masek, przez toniki, po kremy nawilżające… wszystko, czego prawdopodobnie zawsze chciałeś spróbować. Zabawnym faktem jest to, że dr Hauschka rozpoczął życie jako Therapeutic Pores and skin Treatment autorstwa Elizabeth Sigmund, co, musisz zgodzić się, nie ma takiego samego charakteru :-). Z przyjemnością czytałam historię dr Hauschki, a szczególnie koncepcję kosmetyków naturalnych, która nie była terminem w powszechnym użyciu jeszcze w latach 60-tych. To znaczy, ludzie znaleźli sposób na kreatywność, szczególnie w czasie wojny, ale pomysł z pewnością nie był mainstreamowy.

To jest coś, co zdecydowanie bym sobie pomyślała – bardziej przypomina luksusowe menu degustacyjne, a mniej jak świąteczną ucztę i jakoś nie jest tak „podarunkowy”. Cieszyć się! To 90 TUTAJ.
Ujawnianie przejrzystości
Wszystkie produkty są wysyłane do mnie jako próbki od marek i agencji, chyba że zaznaczono inaczej. Można używać linków afiliacyjnych. Posty nie są kierowane przez partnerów.