Dzisiejszy krajobraz handlu detalicznego polega na byciu godnym Instagrama, tak jak ta przestrzeń w Nowym Jorku, na zdjęciu powyżej. Konsumenci i influencerzy zawsze szukają nowych, wyjątkowych i atrakcyjnych wizualnie miejsc do robienia zdjęć i filmów na swoich kanałach społecznościowych.

Jako sprzedawca możesz wykorzystać 10 pattern, tworząc w swoim sklepie dedykowaną przestrzeń, w której odwiedzający będą mogli robić zdjęcia i filmy, a następnie publikować je na Instagramie, YouTube lub TikTok. Ale najpierw musisz być na bieżąco z trendami w mediach społecznościowych i być na bieżąco. Innymi słowy, nie daj się zaskoczyć serowi feta.

Benoit Breal, właściciel Saxelby Cheesemongers – hurtowni zaopatrującej restauracje – powiedział Market: „To była niespodzianka z serem feta”. Nagle w środku zimy dostali dużo zamówień na fetę. Popyt był tajemniczo 10 razy większy niż zwykle. Był zdezorientowany.

Breal w końcu dostrzegł pattern w wiadomościach, ale zanim koordynował dodatkowe zamówienia ze swoimi dostawcami, przegapił cały tydzień szaleństwa fety. Kilka tygodni później było po wszystkim.

Pamiętaj, że chodzi o to, aby zachować świeżość i przyciągnąć kupujących na nowe sposoby, wykorzystując aspekty wizualne w całym sklepie. A im więcej możesz czerpać z tego, co jest obecnie popularne w mediach społecznościowych, tym lepiej.

Jak zacząć z przestrzenią Instagramable?

Poproś trzech sympatycznych klientów, aby spędzili kilka minut w Twoim sklepie, robiąc 3-5 zdjęć tego, co najbardziej zauważą lub najbardziej się wyróżnia. Pamiętaj, że nie dotyczy to Twoich pracowników i upewnij się, że nagradzasz ich drobnym upominkiem lub kartą podarunkową dla Twojej firmy lub innej, o której wiesz, że im się podoba. Następnie przystąp do budowania przyszłego obszaru wokół ich sugestii, które uwypukliły to, co już ma największe znaczenie.

Włączenie mediów społecznościowych nie tylko sprawia, że ​​zakupy stają się interaktywne, ale jest także świetnym sposobem dla Twojej marki na bezpłatny promoting i dalszą promocję swoich sklepów.

Dlaczego potrzebujesz miejsca na Instagram/YouTube/TikTok w swoim sklepie?

Jeśli starasz się przyciągnąć więcej obserwujących i ostatecznie klientów, a także generować większe zaangażowanie w obu przypadkach, przestrzeń przyjazna dla mediów społecznościowych może być dużą zachętą.

Jeśli chcesz przyciągnąć ruch do swojego sklepu, bycie przyjaznym dla mediów społecznościowych może być świetnym sposobem na ich przyciągnięcie.

Jeśli chcesz stworzyć wyjątkowe i przyjemne zakupy dla swoich klientów, jest to łatwy dodatek do tego, co obecnie oferujesz. Wreszcie, jeśli próbujesz promować swoją markę lub produkt, jest to łatwo osiągalny sposób na dostęp do spójnego i niedrogiego marketingu.

Jeśli więc szukasz sposobu na zwiększenie sukcesu swojego sklepu detalicznego, stworzenie fizycznej przestrzeni, w której będą pracowały media społecznościowe, może być właśnie tym, czego potrzebujesz.

Wskazówki dotyczące tworzenia idealnej przestrzeni przyjaznej dla mediów społecznościowych

Stworzenie idealnej przestrzeni przyjaznej dla mediów społecznościowych w Twoim sklepie nie musi być trudne. Oto kilka wskazówek na początek:

  1. Aktualizuj swoje media społecznościowe. To oczywiste, ale upewnij się, że Twoje konta w mediach społecznościowych są zaktualizowane i świeże, zawierają linki do Twojej witryny lub sklepu Insta, a także zawierają wskazówki dojazdu do Twojej fizycznej lokalizacji. Na wypadek, gdyby Twoi Instagrammers i TikTokkers nie mogli zlokalizować swoich postów, zasugeruj swój #mystorehandle publikując go w witrynie lub prosząc o oznaczenie Cię tagiem. Podczas publikowania użyj jednego lub dwóch popularnych hashtagów, aby zwiększyć zasięg swoich treści.
  2. Upewnij się, że jest dużo dobrego światła. Podczas gdy sklep fotograficzny powinien mieć świetne rekwizyty i parasole, które sprawią, że twoja stacja będzie dobrze oświetlona, ​​często po prostu trzymanie tego obszaru z przodu sklepu, powiedzmy po lewej stronie, gdy wchodzisz do sklepu, pozwoli, by światło z okien wzmocniło twoje własne oświetlenie. Zrób kilka zdjęć testowych na swoim telefonie, aby upewnić się, że oświetlenie nie jest zbyt słabe, a rozdzielczość zdjęcia jest dobra.
  3. Dodaj kilka atrakcyjnych wizualnie elementów, takich jak murale lub elementy wypowiedzi. Samo posiadanie polany przy lustrze lub krześle reżyserskim w kącie nie sprawi, że ludzie zrobią zdjęcia. Selfie często zawierają przesłanie nadziei, takie jak „Cześć piękna”, „Miłość” lub „Przyjaciółki”. Można go nabazgrać markerem na ścianie lub lustrze, napisać kredą na tablicy lub podświetlić różowym neonem, w zależności od wyczucia marki. Może to być roślina bonsaied, jeśli byłeś w centrum ogrodniczym lub zrobiona z makaronu, jeśli prowadzisz sklep kuchenny. Kluczem jest zastanowienie się, w jaki sposób sprawia, że ​​przestrzeń jest wyjątkowa i instagramowa. I pamiętaj, że może się zmieniać wraz z porami roku lub kaprysem, jeśli ma skupienie i przyciąganie wzroku.
  4. Zapewnij rekwizyty lub skonfiguruj zdjęcia, aby zachęcić klientów do robienia zdjęć i filmów. Jednym ze sposobów, aby wydarzenia w sklepie były niezapomniane, jest oferowanie gościom dużych rekwizytów, takich jak okulary lub kapelusze. Kluczem do sukcesu jest bycie kreatywnym. Jeśli masz współpracowników z pokolenia Z, poproś ich o znalezienie przykładów zdjęć, które kochają na Instagramie lub TikToku. Nie ma potrzeby wymyślania koła na nowo.
  5. Upewnij się, że przestrzeń jest łatwo dostępna, aby każdy mógł się nią cieszyć. Kiedy tworzysz w swoim sklepie przestrzeń przyjazną dla mediów społecznościowych, jedną z najważniejszych rzeczy, o których należy pamiętać, jest dostępność. Oznacza to upewnienie się, że nie ma przeszkód utrudniających dostęp oraz że przestrzeń jest wystarczająco duża, aby ludzie mogli się swobodnie poruszać. Udostępniając przestrzeń, będziesz w stanie przyciągnąć więcej obserwujących i zwiększyć ruch w swoim sklepie.
  6. Cały czas utrzymuj obszar w czystości i porządku. Chociaż nieoszlifowany wygląd jest częścią tego, co sprawia, że ​​media społecznościowe są tak atrakcyjne, są autentyczne i są niechlujny. To także selfie Twojej marki na świecie, więc upewnij się, że nie jest to jakiś zapomniany zakątek, o którym Ty lub Twoja ekipa sprzątająca zapomnieliście zachować perfekcyjną niedoskonałość.
  7. Zauważ, kto korzysta z spotu i zastanów się, jak zachęcić innych użytkowników. Czy Twoi użytkownicy są uczniami szkół średnich w weekendy i młodymi rodzicami ciągnącymi za sobą niemowlęta w ciągu tygodnia? Entuzjaści sportu i fitnessu? Lub miłośnicy domu i ogrodu? Ostatnie badania wykazały, że mężczyźni zwracają się do influencerów w poszukiwaniu treści dotyczących samochodów, elektroniki i gier. Jeśli Twój sklep znajduje się w miasteczku uniwersyteckim, losowania mogą dotyczyć urody, kosmetyków, rozrywki i gier. Eksperymentuj z różnymi opcjami lub stwórz jeden rozmiar pasujący do całej przestrzeni, taki jak na zdjęciu powyżej.

I pamiętaj, że cały cel, jakim jest wirusowy submit lub film, zależy od tego, czy treść wydaje się przydatna, produkt jest dostępny, a film jest łatwy do skopiowania przez innych użytkowników.

Zainstaluj ramkę do selfie w swoim sklepie

Jednym z najlepszych sposobów, aby Twój sklep stał się godny Instagramu, jest dodanie ramki do selfie. Ramka do selfie to świetny sposób na zachęcenie klientów do robienia zdjęć i filmów. Pomaga również przyciągnąć więcej obserwujących i zwiększyć ruch w Twoim sklepie. Jeśli więc szukasz sposobu, aby Twój sklep odniósł większy sukces, ramka do selfie to świetna opcja.

W sumie

Ogólnie rzecz biorąc, stworzenie przestrzeni przyjaznej dla mediów społecznościowych w sklepie detalicznym może być świetnym sposobem na przyciągnięcie większej liczby obserwujących i wygenerowanie większego zaangażowania. Postępując zgodnie z powyższymi wskazówkami, możesz stworzyć przestrzeń, która jest atrakcyjna wizualnie, łatwo dostępna i pełna zdjęć. Pomoże Ci to przyciągnąć więcej obserwujących i zwiększyć ruch w Twoim sklepie.

Jeśli chcesz uzyskać bardziej spersonalizowane sugestie dotyczące Twojej wyjątkowej przestrzeni – osobiście lub w Zoom – kliknij poniższy backlink.
Usiądźmy na Zoom i stwórzmy własny plan dla Ciebie

Leave a Reply