FatFace ogłosił, że uruchamia usługę personalizacji produktów w ramach swojej strategii poszerzania asortymentu i wykorzystywania rosnącej bazy klientów.

Oferta personalizacji będzie dostępna dla klientów za pośrednictwem strony internetowej FatFace od tego tygodnia, a dodatkowe style zostaną dodane w okresie poprzedzającym Boże Narodzenie. FatFace będzie oferować tłoczoną personalizację na wybranych skórzanych torbach i portfelach. Klienci będą mieli również możliwość spersonalizowania swoich zakupów za pomocą haftowanej personalizacji, która będzie dostępna w szerokiej gamie kultowych upominków FatFace, w tym piżamach, koszulkach graficznych, koszulkach polo, koszulkach bretońskich i kultowej bluzie Airlie. Technologia stojąca za inicjatywą jest obsługiwana przez My First Years.

Kate Brown, dyrektor produktu FatFace, powiedziała: „Oferowanie niezrównanej jakości odzieży premium w szerokiej gamie produktów i rozmiarów jest naprawdę ważną częścią naszego zaangażowania w poszerzanie naszej oferty produktowej.

„Jesteśmy naprawdę podekscytowani możliwością uruchomienia naszej usługi personalizacji produktów; jest to coś, o co nasi klienci coraz częściej proszą. Jesteśmy dumni, że możemy dostarczać projekty najwyższej jakości, które pozwolą naszym klientom dodać osobisty akcent do produktów FatFace, które znają, kochają i będą cenić na zawsze.

Ogłoszenie jest częścią strategii FatFace polegającej na wyposażaniu całej rodziny, przy czym marka wypuściła zeszłej jesieni swoją pierwszą linię dla niemowląt, a ostatnio ogłosiła rozszerzenie swojej oferty dla zwierząt. FatFace dodał również dzieci w wieku 2-3 lat do swojej linii odzieży dziecięcej w ramach rozszerzonej gamy produktów marki. W swoim podstawowym asortymencie damskim FatFace oferuje teraz rozmiary 6-22, a także oferuje wiele opcji kroju odzieży męskiej i damskiej online.