BFCM 2022: 22 analizy e-commerce w celu maksymalizacji sprzedaży

Święto Dziękczynienia nie jest już jednodniowym wydarzeniem w sezon świąteczny. To początek 5-dniowego wydarzenia o nazwie Cyber ​​Week lub Cyber ​​Five. Wydarzenie składa się z Święta Dziękczynienia, a następnie Czarnego Piątku, Małej Soboty, Super Niedzieli i Cyberponiedziałku. Czarny Piątek i Cyber ​​Poniedziałek to piątek i poniedziałek po Święcie Dziękczynienia.

Nie tylko Cybertydzień, Święto Dziękczynienia to także oficjalne rozpoczęcie samego sezonu świątecznego. Mówiąc o BFCM, trend zaczął się, gdy klienci, którzy chcieli zrobić zakupy jak najszybciej, aby ich ulubione produkty nie wyczerpywały się, zaczęli zakupy na Boże Narodzenie tuż pod koniec Święta Dziękczynienia.

W Czarny Piątek zwykle jest duży popyt na takie przedmioty, jak zabawki, wyposażenie domu, materace i odzież. Jednocześnie Cyber ​​​​Poniedziałek jest znany z niskich cen towarów związanych z technologią, takich jak smartfony, laptopy, telewizory, konsole do gier i urządzenia VR.

Wraz z rozwojem e-commerce, zmieniającymi się trendami i rosnącymi potrzebami zakupowymi klientów, BFCM 2022, podobnie jak w ciągu ostatnich kilku lat, stał się czymś więcej niż tylko kilkoma dniami, zaczynając na kilka tygodni przed i wydłużając się o kilka tygodni później.

Dlatego najlepszą szansą na przyciągnięcie większej liczby klientów do Twojego sklepu, pozytywny wpływ na nich, a docelowo zwiększenie marż, jest teraz.

Oto kilka wskazówek i wskazówek, które pozwolą Ci jak najlepiej wykorzystać BFCM 2022.

Leave a Reply