„Twoja klasa może nauczyć nieocenionej umiejętności”, mówi platforma technologii wydarzeń, Eventbrite, „ale czy Twój marketing skutecznie udowadnia swoją wartość? Jeśli twoja frekwencja spada, prawdopodobnie winna jest słaba strategia promocyjna.
Obecnie istnieje ostra konkurencja o wydarzenia edukacyjne, z nieskończonymi możliwościami miejsc, w których ludzie mogą brać udział w zajęciach osobistych, a także ogromną różnorodnością wygodnych zajęć wirtualnych dostępnych on the web.
Aby skutecznie promować swoje zajęcia i maksymalnie zapełnić miejsca, ważne jest, aby korzystać ze wszystkich nowoczesnych sposobów, w jakie ludzie uczą się o zajęciach i wydarzeniach w erze cyfrowej.
Sekret udanej promocji klasy
Jeśli chodzi o to, jak skuteczny będzie twój kurs, zależy od tego, jak korzystny jest dla twoich odbiorców. Żadna ilość promocji nie może zrekompensować klasy, która ma niewielką lub żadną wartość. Jeśli od początku nie masz pewności, że zajęcia, które planujesz zaoferować, są czymś, czego ludzie naprawdę chcą, może być w twoim najlepszym interesie, aby wprowadzić poprawki do materiału kursu.
Kolejnym krokiem, który powinieneś zrobić, zanim przejdziesz do jakiejkolwiek promocji klasy, jest upewnienie się, że masz jasny zestaw celów dla swojego kursu. Na przykład, jakie działanie chcesz, aby uczestnicy wykonali po zakończeniu zajęć? Czy celem Twojego kursu jest przedstawienie Twojego produktu lub usługi i zachęcenie ludzi do wypróbowania ich za darmo lub zapisania się na jakąś subskrypcję?
Ostateczny zestaw celów zajęć może znacząco wpłynąć na strategię promocji poprzez ukierunkowanie działań na odpowiednich odbiorców i pomoc w dotarciu do zainteresowanych osób we właściwym czasie i miejscu oraz na właściwych kanałach.
Oto siedem metod, których możesz użyć, aby osiągnąć cele związane z awansem w klasie:
1. Promuj swoją klasę za pomocą kampanii e-mailowej
Z 91% z ludzie codziennie sprawdzają swoje e-maile i 74% preferowanie otrzymywania korespondencji przez e-mail (zgodnie z Cognique), jest to kanał komunikacji, z którego powinieneś korzystać w celu awansu na klasę. Użyj angażującego e-maila, aby zainteresować ludzi, dzieląc się niektórymi korzyściami płynącymi z udziału w kursie i podkreślając, czego się nauczą. Dodatkowo powinieneś ułatwić ludziom rejestrację na twoje zajęcia, dołączając hyperlink do swojej strony rejestracji.
2. Rozpowszechniaj informacje w mediach społecznościowych
Oczywiście im więcej miejsc możesz rozpowszechniać informacje o swojej klasie, tym lepiej. Promowanie swoich zajęć na platformach społecznościowych, z których Twoi obserwatorzy lubią najczęściej korzystać, pomaga Ci skuteczniej dotrzeć do docelowej grupy demograficznej. Na przykład, jeśli Twoi obserwatorzy wyrazili zainteresowanie zajęciami z rozwoju zawodowego, możesz skoncentrować się na promowaniu swojego kursu na LinkedIn, podczas gdy Instagram lepiej sprawdziłby się w promocjach na warsztatach fotograficznych.
3. Użyj quizów i konkursów, aby promować swoje zajęcia
Wyjątkowym podejściem do wzbudzania zainteresowania zajęciami są quizy. Oddziaływać to narzędzie on the internet, które pozwala tworzyć quizy związane z kursem, kierując ludzi na zajęcia w momencie ich ukończenia, a także umożliwiające zbieranie adresów e-mail.
Konkursy to kolejny zabawny i skuteczny sposób na promocję Twoich zajęć, zwłaszcza jeśli Twój kurs jest płatny. Na przykład możesz zaoferować swój kurs bezpłatnie osobom biorącym udział w konkursie i zachęcić uczestników do dzielenia się nim z innymi, aby zwiększyć swoje szanse na wygraną.
4. Dodaj zwiastuny zajęć do swojej witryny lub bloga
Jeśli jesteś jak większość ludzi, nie lubisz zapisywać się na ślepo. Świetnym sposobem na zachęcenie ludzi do zarejestrowania się na Twój kurs jest publikowanie treści zwiastuna na swoim blogu lub stronie internetowej, która daje im przedsmak tego, co robią. dowiem się, czy się zarejestrują.
Aby zapewnić, że zwiastuny promocyjne nie będą krzyczeć „nieistotne” lub „spam” do odwiedzających, kanały, których używasz do promowania swoich zajęć, powinny być powiązane z reklamą kursu lub tematyczne.
5. Skorzystaj z możliwości sieciowych
Zaplanuj udział w wydarzeniu, w którym będziesz mieć możliwość interakcji twarzą w twarz z członkami grupy docelowej? Wykorzystaj to jako okazję do promowania swoich zajęć, dzieląc się informacjami z potencjalnymi uczestnikami. Na przykład, jeśli zajmujesz się stoiskiem na imprezie, upewnij się, że masz wydrukowane materiały marketingowe, które możesz dać ludziom do zabrania do domu. Twoja drukowana promocja powinna zawierać connection do Twojego kursu, aby osoby zainteresowane mogły łatwo się na nie zarejestrować.

6. Rozważ współpracę z ekspertami branżowymi lub organizacjami
Współpraca z lokalnymi ekspertami lub firmami, które dzielą odbiorców podobnych do Twoich, pomoże Ci zwiększyć zainteresowanie i zwiększyć zasięg. Im więcej emocji możesz wywołać swoimi kursami, tym bardziej prawdopodobne jest, że przyciągniesz zainteresowanych. Bez wątpienia ci, którzy uczęszczają na twoje zajęcia lub kurs, docenią twoją chęć współpracy z liderami branży, którzy mogą zapewnić im wyjątkowe doświadczenie edukacyjne.
7. Spraw, aby promocja Twojej klasy była udostępniana
Im więcej gałek ocznych zdobędziesz na informacje o promocji swojej klasy, tym większe prawdopodobieństwo, że dotrzesz do szerszego grona potencjalnych uczestników. Aby to osiągnąć, musisz napisać treść, która wyzwala emocje. Innymi słowy, Twoje nagłówki muszą wywoływać ciekawość lub podziw, a treść Twojej promocji musi stworzyć historię, która będzie tak niezapomniana i wciągająca, że czytelnicy nie mogą się oprzeć podzieleniu się nią z przyjaciółmi, rodziną i innymi skojarzeniami.
Upewnij się, że zapewniasz wiele dogodnych możliwości podczas promocji kursu, a następnie, aby ludzie mogli dzielić się informacjami o zajęciach, udostępniając przyciski udostępniania społecznościowego, linki typu „kliknij, aby tweetować” i wezwania do działania, które są łatwo widoczne na kanałach, z których korzystasz reklamy.
Wniosek
Konsumenci mają wiele możliwości, jeśli chodzi o zajęcia, warsztaty i wydarzenia, w których mogą uczestniczyć. Jako sprzedawca, takmusisz sprawić, by Twój kurs lub wydarzenie wyróżniały się z tłumu i przekonaj ludzi, aby zapisali się na niesamowitą okazję edukacyjną, którą oferujesz.
Skorzystaj z 7 powyższych wskazówek, aby skutecznie promować swój kurs, wydarzenie lub warsztat i maksymalnie wypełnić swoje miejsca!
Dowiedz się, jak oprogramowanie Rain Retail Software package może pomóc w promowaniu zajęć i rozwijaniu firmy.