
Jeśli posiadasz butik z modą, o sukcesie Twojego biznesu decyduje nie tylko ilość sprzedawanych przez Ciebie ubrań i akcesoriów, ale także to, jak przyciągniesz uwagę potencjalnych nabywców i już lojalnych obserwatorów.
Aby przyciągnąć klientów do swojego butiku, musisz rozpowszechniać informacje o tym, co masz do zaoferowania. Reklamuj się w wielu kanałach, aby dotrzeć do jak największej liczby potencjalnych klientów i bądź jak najbardziej kreatywny, aby wyróżnić się na tle konkurencji.
Pokazy mody
Zasponsoruj pokaz mody, aby promować swój butik. Możesz to zrobić w swoim butiku, jeśli jest wystarczająco duży, lub wynająć gdzieś indziej, na przykład hotelową salę konferencyjną, jeśli potrzebujesz więcej miejsca.
Poproś lokalne media, aby go promowały i zatrudnij kilku mikroinfluencerów, aby uczestniczyli w swoich ubraniach.
To pokaże kobietom z Twojej okolicy, jakie ubrania sprzedajesz w swoim butiku, co skłoni je do zakupu jednych z najlepszych strojów, jakie widziały na wybiegu.
Możesz także sponsorować konkurs piękności dzisiaj, jest ich wiele, a wszystkie treści, które zrobisz, będą replikowane w twoich sieciach społecznościowych.
Jeśli sprzedajesz bilety, możesz współpracować z niektórymi stowarzyszeniami non-profit, więc koszt biletów zostanie przekazany, będzie to sposób na uzyskanie większej pomocy i wsparcia w dobrej sprawie.
Możesz również zaprosić reportera społecznego z lokalnej gazety.

Prywatne sesje startowe
Jedną z najlepszych rzeczy, jakie możesz zrobić, jest zorganizowanie prywatnych sesji startowych lub prezentacji. Jeśli masz już lojalnych klientów, przed wprowadzeniem nowej linii lub sezonu zaproś ich na prywatną sesję, podczas której pokażesz im, co znajdą w butiku. Nie musisz robić pokazu mody.
Wyczyść trochę butik, zamknij go na kilka godzin i zaproś 10 lub 20 stałych klientów.
Możesz również zaoferować koktajl lub orzeźwiające napoje i nie zapomnij pokazać ubrań. Celem jest wyjaśnienie, dlaczego wybrano tę kolekcję, kolory, które będą noszone oraz skomentowanie detali i stylu.
W 10 sposób jeszcze bardziej zdobędziesz ich zaufanie. Porozmawiają o tym ze znajomymi, a Ty na pewno przyciągniesz nowych klientów. Możesz nawet umieścić kilka promocji rabatowych przy następnym zakupie, jeśli przyprowadzą ich najlepszego przyjaciela.
Możesz powiedzieć reporterowi z lokalnej gazety, aby zrecenzował wydarzenie, gazety zawsze szukają treści.
Portale społecznościowe
Jeśli chcesz przyciągnąć klientów do swojego butiku odzieżowego, musisz skorzystać z mediów społecznościowych.
Fb, Pinterest i Instagram są idealne na ubrania. Pozwalają powiesić wiele zdjęć i filmów z tym, co masz w nowej kolekcji.
Musisz skupić się na tym, co odróżnia Cię od konkurencji. W miarę możliwości spróbuj sprzedawać bez sprzedaży w mediach społecznościowych.
Celem jest zapewnienie widoczności marki i produktu, tylko widoczności.
Możesz spróbować robić prezentacje na żywo i inne wyprzedaże dla swoich klientów w prywatnych grupach.
I choć dawno temu mówiono, że niebieski przycisk na fanpage’ach na Facebooku nie działa, dziś sztuczna inteligencja jest lepsza niż kiedykolwiek, więc samo zainwestowanie 2 dol. dziennie w put up, który ma lepsze wyniki, przyciągnie potencjalnych klientów w Twojej okolicy. Jeśli jednak nie masz sklepu internetowego, reklamuj się lokalnie.

Reklamy w gazetach
Można powiedzieć, że to tradycyjne medium jest nieużywane, ale dziś można znaleźć formy ekonomiczne i reklamować się w dziale społecznościowym lokalnej gazety.
Dołącz ważne informacje, takie jak adres sklepu, rozkład dnia, numer telefonu, adres URL Twojej witryny i sieci. Możesz umieścić kupon w reklamie, aby przyciągnąć klientów i zaprezentować go przy pierwszej wizycie. To da im dodatkową zachętę do odwiedzenia Twojego sklepu, osobiście lub on the net.
Ulotki
Twórz ulotki reklamujące Twój sklep. Najprościej jest po prostu je rozdać, ale zlokalizuj w swojej okolicy piękny park, uważaj też na czas, kiedy możesz przyciągnąć więcej uwagi, najlepiej zrobić imprezę z modelkami (mogą być córkami znajomych i dokonać wymiany w naturze), możesz współpracować z lokalnym stylistą i zrobić „flash mob” i rozprowadzać ulotki.
Przyciągnij uwagę klientów, drukując je na jasnym papierze i używając obrazu brand ze swojego sklepu. Dołącz ważne informacje.
Rozdaj ulotki przed swoim butikiem, poproś o pozwolenie na dostarczenie ich w sąsiednich firmach i umieść je na szkolnych i uniwersyteckich tablicach ogłoszeniowych.
Czasopisma według sektora
Ten rodzaj reklamy działa, ponieważ docierasz do klientów za pomocą kodu pocztowego swojego butiku.
Możesz zrobić ładną reklamę, zwykle te czasopisma mają pół strony, ale dopuszczalne są również rozmiary pocztówek. Dołącz ogólne informacje z bardzo ładnym zdjęciem.
Możesz też sprawić, by reklama wyświetlała się jako kupon. Pozwól klientom wymienić go na procentową zniżkę przy pierwszym zakupie lub otrzymać prezent po wejściu do sklepu.
Jeśli jesteś już członkiem grupy Nihao na Facebooku, będziesz mógł zapoznać się z opiniami innych przedsiębiorców i poradami ekspertów, aby rozwijać swój biznes. DOŁĄCZ TUTAJ
Mamy nadzieję, że spodobał Ci się nasz artykuł”6 wskazówek marketingowych, które przyciągną klientów do Twojego butiku”
Jak jeszcze Nihao Jewellery może pomóc Ci się rozwijać?
Przeczytaj także:Hjak kupować dla mojego butiku?
Wkrótce dostaniesz informacje jak rozwijać swój biznes, podzielimy się mnóstwem szkoleń i informacji, a co najważniejsze, połączysz się z nami! Przeszliśmy długą drogę i możemy pomóc Ci rozwijać się razem z nami.
Obserwuj nas na Instagramie @nihao_jewelry!
Dołączyć Biżuteria Nihao jak tysiące właścicieli sklepów, marek e-commerce, hurtowników, jubilerów i butików, aby zwiększyć swoje dochody.
Jeśli masz pytania dotyczące optymalizacji przesyłki, napisz do nas whatsapp.
Dowiedz się więcej, pobierając nasz iOS lub Android dzięki aplikacji, dzięki której możesz zrobić więcej w swojej firmie Biżuteria Nihao


Wyświetlenia posta:
163