chaindrive-logo

Firma zajmująca się wystrojem domu

Marki mebli domowych coraz częściej otwierają sklepy fizyczne, aby łączyć doświadczenia cyfrowe i offline. Ponieważ generowanie leadów on the web i ceny konwersji gwałtownie wzrosły, marki szukają alternatywnych sposobów na przyciągnięcie uwagi.

Technologie cyfrowe mogą pomóc sprzedawcom przezwyciężyć te przeszkody i wyeliminować nieefektywność poprzez optymalizację personelu i operacji, doświadczeń pracowników i klientów, zwiększenie zwrotu z inwestycji i zmniejszenie luk w łańcuchu dostaw. Jednak nie wszystkie innowacyjne rozwiązania są tworzone tak samo, jeśli chodzi o modernizację modeli biznesowych w handlu detalicznym, a wielu sprzedawców detalicznych stosuje efektowne nowe technologie, nie biorąc pod uwagę wartości, jaką przynoszą one particular klientom i pracownikom.

Kluczem do sukcesu w handlu detalicznym jest maksymalna wydajność we wszystkich kanałach. Dotyczy to operacji związanych z dekoracją wnętrz i innych rodzajów działalności detalicznej. Mamy nadzieję, że następujące wskazówki dotyczące maksymalizacji efektywności handlu detalicznego i zwiększenia wydajności będzie pomocne dla Twojej firmy zajmującej się sprzedażą detaliczną wystroju domu.

1. Automatyzacja kluczowych procesów biznesowych

Zgodnie z trendem technologicznym automatyzacja kluczowych procesów biznesowych będzie wkrótce koniecznością dla detalistów w obliczu rosnących kosztów pracy i zmieniających się wymagań klientów.

Relacje z dostawcami są siłą napędową każdego biznesu detalicznego. Bez względu na to, ilu masz dostawców i jakie produkty dostarczają na twoje półki, potrzebujesz sposobu na zarządzanie relacjami z tymi dostawcami. Obejmuje to automatyzację zamówień zakupu, zarządzanie zapasami, dopasowanie zamówienia do faktury, śledzenie przesyłek itp. Wszystko to działa najlepiej, gdy jest zautomatyzowane i usprawnione, oszczędzając czas i energię Ciebie i Twoich pracowników, które można wykorzystać do poprawy obsługi klienta.

2. Inteligentne zarządzanie zapasami

Wyeliminowanie luk w łańcuchu dostaw od dawna stanowi challenge dla detalistów. Od momentu zamówienia produktów musisz być w stanie śledzić i monitorować ich lokalizację i stan. Czy są w magazynie, na półce, czy w rękach klienta? Ile masz na stanie? Musisz wiedzieć, gdzie znajduje się każda jednostka SKU w danym momencie, ile jej masz i jaki jest dla Ciebie koszt przez cały czas.

Oprogramowanie do zarządzania zapasami usprawnia zarządzanie łańcuchem dostaw i zapewnia dokładniejsze spojrzenie na bieżący stan zapasów. Sprzedawcy detaliczni mogą wiedzieć, które produkty szybko się kończą, które leżą na półkach tygodniami, a nawet jak długo klienci potrzebują ich przed zakupem. W rezultacie rozwiązania te usprawniają operacje inwentaryzacyjne, monitorują zasoby i pomagają sprzedawcom w lepszym zrozumieniu zachowań klientów i przewidywaniu trendów.

3. Transformacja cyfrowa

Cyfrowa transformacja technologii handlu detalicznego kształtuje sposób, w jaki konsumenci będą robić zakupy w przyszłości. Zdaniem ekspertów trzy główne akceleratory technologiczne radykalnie wpłyną na przyszłość luksusowego handlu detalicznego i pomogą stworzyć płynne doświadczenie on the web i offline. Są to rzeczywistość rozszerzona, uzupełnianie predykcyjne i handel głosowy.

Podczas gdy Zakupy oparte na AR poprawia komfort sprzedaży, technologia predykcyjnego uzupełniania zapasów, taka jak modele subskrypcji oparte na sztucznej inteligencji, może wirtualnie pomagać kupującym podczas zakupów z najwyższej półki. Handel głosem może odmienić handel konwersacyjny, umożliwiając dokonanie zakupu podczas rozmowy, a nie przez kliknięcie na stronie internetowej. Instalacja inteligentnych luster AR umożliwia konsumentom interakcję z produktami wysokiej klasy. Asystenci sztucznej inteligencji mogą oferować spersonalizowane rekomendacje zakupów z najwyższej półki.

Rzeczywistość rozszerzona usprawnia nawigację w sklepie, umożliwiając klientom wirtualne umieszczanie w swoich domach modeli 3D o wiernej skali, aby wizualizować przyszłe zakupy oraz szybciej i łatwiej znajdować i kupować meble.

4. Inteligentna realizacja transakcji i szybka dostawa

W XXI wieku musisz mieć możliwość realizacji zamówień za pośrednictwem wielu kanałów dzięki inteligentnej kasie. Te pojawiające się stylish technologiczne pozwalają sprzedawcom detalicznym zaspokajać potrzeby swoich klientów przy minimalnej liczbie pracowników.

Jeśli sprzedajesz za pośrednictwem aplikacji mobilnej, musisz upewnić się, że Twoja praktyka realizacji zamówień uwzględnia to. Popularne technologie, takie jak kody QR oraz rozpoznawanie dłoni i twarzy, pomagają rozwiązać problem niedoboru siły roboczej i poprawić wrażenia z zakupów. A jeśli pozwolisz na dostarczanie zamówień online, jest to kolejne wyzwanie do zarządzania. Wdrażaj opcje Kup teraz, Zapłać później, Kup on the net, Odbierz w sklepie (BOPIS) lub odbiór na miejscu, aby sprowadzić klientów z powrotem do sklepów i poprawić ogólne wrażenia klientów. Upewnij się, że ćwiczysz właściwą technikę realizacji, jeśli chcesz rozwijać swoją sieć sklepów.

5. Monitoruj wyniki sprzedaży

Niezależnie od tego, czy Twoi sprzedawcy otrzymują prowizję, czy wynagrodzenie, musisz mieć możliwość monitorowania wydajności i śledzenia sprzedaży. Ile kosztuje sprzedaż każdego produktu? Jeśli nie wiesz, nie możesz poprawić swoich wyników.

Istnieje niezliczona ilość opcji i strategii, które możesz wdrożyć, aby zwiększyć sprzedaż, ale jeśli masz sklep stacjonarny, jedną z podstawowych strategii poprawy sprzedaży jest wystrój detaliczny. Oto, w jaki sposób projektowanie dekoracji detalicznych może poprawić sprzedaż,

  • Twórz wielowymiarowe wyświetlacze, dodając wysokość, głębokość i kolor
  • Spraw, aby wyświetlacze wizualne były interaktywne
  • Utrzymuj porządek na podłodze
  • Znajdź punkt centralny na wyświetlaczu
  • Najlepsze produkty umieszczaj z przodu pośrodku.
  • Zwróć uwagę na grafikę, znaki, ogólny układ i obszary funkcji.

6. Zintegruj swoje kanały

Niektórzy klienci chcą kupować online, podczas gdy inni chcą kupować w sklepie. Ale większość klientów będzie chciała przynajmniej poszukać produktów on the net. Twoje kanały sprzedaży powinny być wystarczająco zintegrowane, aby klienci mogli komunikować się z Tobą za pośrednictwem preferowanego kanału i we wszystkich kanałach.

Korzystaj z mediów społecznościowych nawiązać kontakt z obecnymi i potencjalnymi klientami oraz rozpowszechniać informacje o swoich markach. Zachęć klientów do opublikowania zdjęć zakupionych mebli, zapytaj ich, co chcieliby zobaczyć w salonie i nagrodź ich prezentem, który muszą odebrać w sklepie.

7. Zapewnij spersonalizowane rekomendacje

Każdy klient jest inny. Innymi słowy, Twój sklep z artykułami dekoracyjnymi do domu powinien być w stanie zaspokoić potrzeby wszystkich w rozsądnym zakresie. Sposób obsługi zamówień specjalnych i gwarancji jest tak samo ważny jak sposób obsługi dostawców, produktów i relacji z klientami.

Sprzedawcy artykułów wyposażenia wnętrz powinni wziąć pod uwagę pokój, styl wnętrza, kategorię produktu i przedział cenowy kupowany podczas każdej sesji. Biorąc pod uwagę te szczegóły, sprzedawcy mogą w czasie rzeczywistym dopasowywać rekomendacje do zainteresowań kupujących.

Rekomendacje na czas usprawniają również podróż klienta, zapewniając spersonalizowane zakupy. Dokładne rekomendacje produktów to niesamowita technika poprawiająca wrażenia z zakupów.

8. Zwiększ lojalność

Utrzymanie zaangażowania klientów w markę i utrzymanie klientów jest niezbędne. Nie reklamuj tylko potencjalnych klientów. Postaraj się komunikować z obecnymi klientami, aby utrzymać ich relacje z Twoją firmą. Gdy Twoi klienci czują się wspierani, pozostają lojalni wobec Twojej marki. A to oznacza większą sprzedaż w przyszłości.

Zbieranie informacji zwrotnych w wielu punktach na ścieżce konsumenta może dostarczyć detalistom szczegółowych informacji w celu poprawy ich ogólnych operacji. Zarządzanie promocjami, gwarancjami i innymi kwestiami związanymi z produktami ma kluczowe znaczenie dla zwiększenia zadowolenia klientów. Wiele elementów wystroju domu jest drogich i ma gwarancje i przedłużone gwarancje. Mogą nawet pochodzić z produktów ubezpieczeniowych. Potrzebujesz potężnych narzędzi do zarządzania gwarancjami, promocjami, zmianami cen i zapasami, aby zapewnić płynną i bezproblemową działalność detaliczną. Zwiększy to Twoją lojalność i zwiększy ruch w sklepach z artykułami dekoracyjnymi do domu.

9. Skutecznie szkol swoich pracowników

Twoi pracownicy są Twoim najcenniejszym zasobem. Wykonują codzienne czynności, które decydują o sukcesie Twojego biznesu. Dlatego, aby zoptymalizować działalność sklepu z artykułami dekoracyjnymi do domu, musisz najpierw zoptymalizować swoją siłę roboczą.

Najlepiej osiągnąć to poprzez efektywne szkolenie, takie jak ciągły proces uczenia się, który zapewnia pracownikom umiejętności potrzebne do odniesienia sukcesu. Najlepszym sposobem, aby to zrobić, jest skuteczne szkolenie jako ciągły proces uczenia się, który zapewnia pracownikom umiejętności potrzebne do odniesienia sukcesu. Sprzedawcy, którzy chcą usprawnić działalność swoich sklepów poprzez optymalizację szkoleń personelu, powinni rozważyć zainwestowanie w oprogramowanie do dekoracji wnętrz dostosowane do potrzeb nowoczesnej siły roboczej w handlu detalicznym.

10. Włączenie rozwiązania POS nowej generacji

Ponieważ design biznesowy wystroju wnętrz staje się mniej wybaczający błędy i pomyłki, sprzedawcy detaliczni artykułów wyposażenia wnętrz muszą wykorzystywać technologię wszędzie tam, gdzie to możliwe, aby stworzyć miejsce na ulepszenia. Tradycyjne systemy POS, składające się z kasy fiskalnej, terminala do płatności kartowych i arkusza kalkulacyjnego Excel, zostały na szczęście zastąpione przez wysokowydajne rozwiązania typu „wszystko w jednym”, które mogą zarządzać wszystkimi aspektami działalności Twojego sklepu.

Głębia funkcjonalności dostępnych w rozwiązaniu POS do dekoracji wnętrz ChainDrive pomaga sprzedawcom detalicznym, sprzedawcom i hurtownikom wnętrz, takim jak Ty, zintensyfikować swoje działania wielokanałowe i skutecznie zarządzać ich działalnością w zakresie dekoracji wnętrz w najbardziej bezproblemowy sposób.

Zarządzanie personelem, planowanie zespołu i śledzenie wydajności są na wyciągnięcie ręki dzięki solidnemu mobilnemu pakietowi POS, który eliminuje potrzebę stałego przebywania na miejscu w celu wykonywania zadań administracyjnych.

Wniosek

Marki zajmujące się dekoracją wnętrz coraz częściej dążą do kreatywnego łączenia kanałów on the internet i offline oraz przekształcania przestrzeni sklepowej dzięki innowacyjnym technologiom.

Opracowywane są najlepsze praktyki handlu detalicznego, aby pomóc firmom zajmującym się dekoracją wnętrz działać wydajniej i osiągać wyższe zyski. Jeśli Twoja firma zajmująca się dekoracją wnętrz chce konkurować, musisz znaleźć odpowiednią technologię i praktyki handlowe. Zaczyna się to od odpowiednich rozwiązań do zarządzania sprzedażą detaliczną, takich jak oprogramowanie do dekoracji wnętrz ChainDrive.

Usprawnianie operacji detalicznych związanych z artykułami dekoracyjnymi do domu dzięki ChainDrive

Najważniejszą rzeczą w dzisiejszej erze cyfrowej jest łatwość, z jaką możesz stworzyć wielokanałowe doświadczenie dla swoich klientów za pomocą innowacyjnego systemu punktów sprzedaży. Oprogramowanie do dekoracji wnętrz ChainDrive pomaga zapewnić klientom pozytywne wrażenia, przyjazną atmosferę i wygodę zakupów wielokanałowych. Pomoże Ci poprawić operacje i wydajność handlu detalicznego dzięki naszej bogatej w funkcje platformie. Rozwiązanie dla handlu detalicznego wyposażeniem domu ChainDrive może zmniejszyć codzienny stres pracowników, pomagając zwiększyć retencję personelu i lepiej pozycjonować firmę zajmującą się dekoracją wnętrz w Twojej branży.

Skontaktuj się z nami, aby zacząć korzystać z tych wspaniałych funkcji POS, aby rozwijać swoje sklepy sieciowe, lub zarejestruj się, aby otrzymać bezpłatną prezentację na żywo, aby dowiedzieć się, jak poprawić operacje i wydajność handlu detalicznego i uzyskać POS do dekoracji domu, który wykona ciężką pracę dla Twojej firmy.

Leave a Reply